I.V.M Koningsdag worden er deze zaterdag (27-4) geen pakketten bezorgd.

Garantie HP Printers

Garantie HP printers

Wanneer uw HP printer stuk gaat, wilt u deze natuurlijk zo snel mogelijk weer gerepareerd hebben. HP geeft 12 maanden garantie op uw printer. Gaat uw printer binnen de garantietermijn defect, neem dan contact op met de HP Support afdeling. Daar zitten gespecialiseerde medewerkers voor u klaar die u ondersteuning kunnen bieden. Blijf in de buurt van uw printer als u contact opneemt met de support afdeling. 

De HP support afdeling is bereikbaar op het nummer: 020-7219041 (maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00).

Houdt de volgende informatie gereed om HP goed te helpen:

  • De precieze productnaam
  • Het serienummer van de printer
  • De naam van het besturingssysteem op uw computer
  • Het casenummer van een eerder contact met de HP support afdeling.

De medewerker bespreekt direct met u hoe het probleem snel en vakkundig op te lossen. Mocht blijken dat er een reparatie nodig is, dan zal hiervoor een afspraak gemaakt worden. 
Direct contact met de HP Support afdeling is de meest efficiënte en snelste weg om uw defecte printer weer zo spoedig mogelijk te hebben gerepareerd. 

Een garantieaanvraag wordt door HP centraal behandeld en loopt niet via Update.nl loopt. Het is voor ons niet mogelijk om namens de gebruiker een storing te melden. Dit komt omdat wij niet bij uw printer aanwezig zijn en wij ook geen afspraak voor u kunnen maken voor een eventuele ophaalopdracht. Uiteraard staan wij u graag te woord voor overige vragen. 

Defect na ontvangst
Als uw printer binnen 30 dagen na aankoop een storing heeft, dan kan het apparaat in aanmerking komen voor directe omruiling via Update.nl. Neem altijd eerst contact op met de HP Support afdeling om te kijken of de storing verholpen kan worden. Als de HP-medewerker het probleem op afstand niet op kan lossen ontvangt u een HP casenummer, deze geeft u vervolgens door aan Update.nl. Wij voorzien u dan van de retourgegevens voor de defecte printer, na ontvangst van de defecte printer zullen wij eerst zelf naar de storing kijken alvorens wij deze aanmelden bij HP. Zodra wij een akkoord hebben ontvangen sturen wij u een vervangend exemplaar.

De printer dient altijd compleet met alle toebehoren te zijn en in originele doos te zitten om in aanmerking te komen voor omruiling.