Verzendinformatie


Voor onze snelle verzendwijze kiest u bij het afronden voor de optie avondlevering. Let op! Deze zendingen worden alleen in de avond geleverd. (Avond levering is niet mogelijk voor televisies)

 
Afhandeling van uw bestelling
Zodra uw bestelling in ons systeem is doorgevoerd zal deze direct door onze logistieke afdeling worden afgehandeld. Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 1-werkdag bij u thuis af te leveren. Alle producten op Update.nl komen uit ons eigen magazijn. U kan alleen producten bestellen die wij nog op voorraad hebben. Dit zorgt er voor dat u nooit lang op uw bestelling hoeft te wachten.

Verschillende vervoerders
Uw bestelling dragen wij over aan DPD of aan avondkoeriers voor de bezorging. Hiervan ontvangt u een e-mail met track en trace gegevens.


Verzendkeuzes
Wanneer u voor 12:00 uur besteld en bij de verzendkeuze kiest voor “avondlevering”, wordt uw bestelling aan onze avondkoerier overgedragen die het pakket dezelfde avond nog bezorgd.

Avond levering geldt niet voor TV's en andere grote apparaten zoals grote kantoor printers. Deze worden door  de avondkoeriers in de avond overgedragen aan PostNL en worden meestal de volgende dag overdag afgeleverd.


Wat gebeurd er als u niet thuis bent?
Wanneer u niet thuis bent bij de eerste bezorgpoging, wordt bij de geadresseerde een kennisgeving achtergelaten. De zending wordt nogmaals aangeboden of wordt afgeleverd bij een ophaalpunt.


Meteen zichtbare schade aan de buitendoos?
Mocht de zending aan u worden aangeboden met duidelijke schade aan de omdoos, dan adviseren wij u de zending te weigeren en contact met ons op te nemen. Wij zullen zorg dragen voor een herzending met een onbeschadigd product. Mocht u na ontvangst alsnog schade constateren of af willen zien van uw aankoop, dan vindt u de te volgen stappen onder het stukje “retourproces”.


Let op: Fysieke schade dient binnen 48 uur na ontvangst aan ons gemeld te worden.