Verzendinformatie

Afhandeling van uw bestelling
Zodra uw bestelling in ons systeem is doorgevoerd zal deze direct door onze logistieke afdeling worden afgehandeld. Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 1-werkdag bij u thuis af te leveren. Alle producten op Update.nl komen uit ons eigen magazijn. U kan alleen producten bestellen die wij nog op voorraad hebben. Dit zorgt er voor dat u nooit lang op uw bestelling hoeft te wachten.


Uw bestelling dragen wij over aan DPD voor de bezorging. Hiervan ontvangt u een e-mail met track en trace gegevens.



Wat gebeurd er als u niet thuis bent?
Wanneer u niet thuis bent bij de eerste bezorgpoging, wordt bij de geadresseerde een kennisgeving achtergelaten. De zending wordt nogmaals aangeboden of wordt afgeleverd bij een ophaalpunt.


Meteen zichtbare schade aan de buitendoos?
Mocht de zending aan u worden aangeboden met duidelijke schade aan de omdoos, dan adviseren wij u de zending te weigeren en contact met ons op te nemen. Wij zullen zorg dragen voor een herzending met een onbeschadigd product. Mocht u na ontvangst alsnog schade constateren of af willen zien van uw aankoop, dan vindt u de te volgen stappen onder het stukje “retourproces”.


Let op: Fysieke schade dient binnen 48 uur na ontvangst aan ons gemeld te worden.