TV bestellen bij update?
Wanneer u besluit een televisie bij ons aan te schaffen, wilt u natuurlijk dat alles soepel verloopt, van bestelling tot levering en gebruik. Hieronder vindt u belangrijke informatie over onze verzendprocedures, opties voor het ophalen van uw aankoop, en details over wat te doen bij een eventueel defect of schade. Wij streven ernaar uw ervaring zo helder en eenvoudig mogelijk te maken, zodat u zonder zorgen kunt genieten van uw nieuwe televisie.
Verzending
Verzendbeleid voor 55+ inchTelevisies:
Speciale vervoerder: Deze worden verzonden met een gespecialiseerde vervoerder om zorg te dragen voor een veilige levering. Dit kan de levertijd iets verlengen. U kunt bij deze paketten helaas ook niet een specifiek tijdstip uitkiezen voor bezorging.
Verzendtijden: Bestellingen geplaatst voor 16:00 worden dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen na dit tijdstip worden binnen 24 uur verzonden
Drempellevering: Voor zendingen van televisies groter dan 55 inch bieden wij standaard een drempellevering. Let er hierbij op dat deze levering alleen mogelijk is tot aan de deur van het gebouw. Indien het toestel naar een hogere verdieping gebracht moet worden, kan dit uitsluitend als er een lift aanwezig is of als de klant (of iemand anders) kan assisteren bij het tillen.
**Twijfelt u bij bezorging aan de staat van het product gezien schade aan de verpakking? Dan vragen wij u het pakket bij bezorging te weigeren.
Ophalen:
Wilt u uw televisie liever zelf ophalen? Stuur een e-mail naar info@update.nl of bel ons om de mogelijkheden te bespreken.
Garantie
Bij een defect aan uw televisie zijn de standaard garantievoorwaarden van toepassing. Deze kunt u hier lezen.
Schade
Schade bij ontvangst
Is je televisie beschadigd bij ontvangst? Vul dan het schadeformulier in:
Let op:
Transportschade: Update.nl behandelt uitsluitend schade ontstaan tijdens transport.
Meldtermijn: Schade dient binnen 48 uur na ontvangst gemeld te worden. Controleer daarom direct na ontvangst je televisie op eventuele schade.
Foto's van de Schade: Zorg ervoor dat de foto's van de schade duidelijk zijn, met zowel een close-up als een foto van de gehele televisie, zodat de schade goed op schaal te zien is.
Verwerking Schadeaanvraag: Zonder ingevuld formulier kunnen wij je schadeclaim niet in behandeling nemen. Het kan zijn dat we om extra foto's vragen ter beoordeling van de schade. Samenwerking hierin is verplicht, anders wordt de schadeaanvraag niet verder verwerkt.